Zwroty i reklamacje

I. Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy. Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Możesz to zrobić w kilku prostych krokach:

1. Napisz do nas oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@marga.com.pl

2. Wypełnij formularz zwrotu. Znajdziesz go w e-mailu, który wysłaliśmy do ciebie wraz z dowodem zakupu (fakturą).

3. Odeślij do nas zwracaną rzecz wraz z wypełnionym formularzem zwrotu oraz dowodem zakupu (fakturą) na adres: 

Marga Małgorzata Puchowicz, ul. Lipowa 69b/17, 17-200 Hajnówka, 

jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

II. Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię.

Możesz to zrobić w kilku prostych krokach:

1. Napisz do nas oświadczenie o reklamacji, np. poprzez wiadomość e-mail wysłaną na adres: sklep@marga.com.pl

2. Wypełnij formularz zwrotu. Znajdziesz go w e-mailu, który wysłaliśmy do ciebie wraz z dowodem zakupu (fakturą).

3. Odeślij do nas reklamowaną rzecz wraz z wypełnionym formularzem zwrotu oraz dowodem zakupu (fakturą) na adres:

Marga Małgorzata Puchowicz, ul. Lipowa 69b/17, 17-200 Hajnówka.

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl